WISP.PL Sieci bezprzewodowe - Dystrybutor sprzętu sieciowego
Język:
Waluta:
Szukasz najlepszej oferty? Zadzwoń 0 801 003 092 Menu
NOWOŚĆ

Yeastar P570 centrala telefoniczna

Producent: Yeastar

9 279,12 zł z VAT 7 544,00 zł netto

Najtańsza dostawa: 17,10 zł

Dostępność: Dostępny

Yeastar P570 centrala telefoniczna, System PBX Serii P. Yeastar Seria P PBX to rozwiązanie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm. System PBX Yeastar zapewnia pełne wsparcie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje, a jednocześnie jest łatwe w obsłudze.

Technologie nieustannie rewolucjonizują sposób komunikowania się firm. Coraz więcej MŚP zdaje sobie sprawę, że w swojej strategii cyfrowej transformacji potrzebuje czegoś więcej niż tylko centrali PBX. Dążenie do pozostania konkurencyjnymi zmusza do poszukiwania systemu, który przełamie bariery dystansu oraz zapewni elastyczność i indywidualizację. Dla MŚP, które mają wyższe oczekiwania wobec systemu komunikacji oraz potrzebują profesjonalnego, niezawodnego i elastycznego systemu PBX. Brak funkcji zwiększających wydajność, słabe doświadczenie użytkownika i niemożność dostosowania się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego sprawiają, że system komunikacji jest mniej pożądany.

PBX Plus Więcej korzyści i możliwości
Yeastar stawia czoła wyzwaniom przez system PBX serii P. Produkt „PBX Plus More” pozwala firmom na nieprzerwaną komunikację przez cały czas w pełnoprawnym systemie. Oprócz samej centrali PBX zapewnia małym i średnim przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie oraz wszystko, co jest praktyczne, a jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych. Dostępna w wersji Appliance, Software i Cloud Edition, seria P zapewnia elastyczne opcje wdrażania, dzięki czemu można je zlokalizować lokalnie lub w chmurze. Równoważenie kosztów i przyszły rozwój wymaga niższych całkowitych kosztów, mniejszej liczby szkoleń i mniejszych wysiłków w zakresie zarządzania. Niezależnie od tego, czy przeprowadzasz zmianę systemu telefonicznego, czy zaczynasz od podstaw. Zasoby komunikacyjne innych firm, w tym telefony IP, CRM, narzędzia do współpracy, można również łatwo zintegrować      z serią P. Tworząc spójne rozwiązanie do komunikacji i współpracy oraz przełamując granice systemów. Seria P jest zoptymalizowana dzięki odpowiedniemu zestawowi funkcji, łatwości użytkowania oraz zarządzania, elastyczności i możliwości adaptacji. 

Więcej niż centrala PBX
Oprócz samej centrali Yeastar Seria P PBX zapewnia przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych:
  • Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją
  • Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management
  • Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań
  • Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników
  • Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń
Klienci Linkus UC
Dzięki zestawowi aplikacji dla przeglądarek, systemów Android, iOS, Windows i Mac, klient Linkus UC umożliwia wykonywanie połączeń audio i wideo. Również pozwala na używanie telefonów i komputerów jako telefonów wewnętrznych. Pracownicy mogą pozostawać w kontakcie ze sobą i klientami, gdzie, kiedy i jak chcą:
  • Jeden numer dostępny na dowolnym urządzeniu
  • Zobacz status swoich współpracowników
  • Czat prywatny lub grupowy z możliwością udostępniania plików
  • Wszystkie funkcje rozbudowy biura
  • Odtwarzaj lub transkrybuj wiadomości głosowe
  • Kliknij, aby zadzwonić z dowolnej strony internetowej
  • Kontakty ogólnofirmowe i osobiste
  • Bezpieczny dostęp zdalny za pośrednictwem nazwy domeny dostarczonej przez Yeastar
Funkcje biznesowe:
  • Wsparcie BLF
  • Godziny pracy i święta
  • Zablokowane i dozwolone numery
  • Nagrywanie rozmów
  • Równoczesne rejestracje dla telefonów IP
  • Niestandardowe monity
  • Charakterystyczny dzwonek
  • DNIS
  • Numer alarmowy
  • Powiadomienia alarmowe
  • Faks na e-mail
  • Grupowa poczta głosowa
  • Serwer LDAP
  • Rozszerzenie mobilności
  • Muzyka na czekanie
  • Lista odtwarzania muzyki na czekanie
  • Integracja Microsoft Teams
  • Osobiste powitanie w poczcie głosowej
  • Lista PIN
  • Rozszerzenia zdalne
  • Szybkie wybieranie
  • Faks T.38
  • Poczta głosowa
  • Poczta głosowa na e-mail
  • Połączenie audio WebRTC 
Funkcje telefoniczne :
  • AutoCLIP
  • Przekazywanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Parkowanie połączeń
  • Odbieranie połączeń
  • Routing połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Połączenie oczekujące
  • Identyfikator dzwoniącego
  • Routing połączeń oparty na CID i DID
  • Sale konferencyjne
  • Raporty CDR i podstawowe
  • Wybierz według nazwy
  • Bezpośrednie wybieraniewewnętrzne
  • Bezpośrednie wybieranie zewnętrzne
  • DND (nie przeszkadzać)
  • IVR
  • Przywoływanie i domofon
  • Kolejka
  • Grupa kontaktowa 
Administracja:
  • Centralne zarządzanie Yeastar
  • Automatyczne udostępnianie
  • AMI (interfejs menedżera Asterisk)
  • GUI oparty na sieci Web
  • Pulpit nawigacyjny
  • Szczegółowa rola użytkownika
  • Masowy import i eksport (rozszerzenie, trunk, route, kontakty)
  • Grupa rozszerzeń
  • Wbudowany serwer SMTP
  • Gorący tryb gotowości (urządzenie, oprogramowanie)
  • Dzienniki zdarzeń
  • Powiadomienia o zdarzeniach
  • Dysk sieciowy
  • Kopia zapasowa i przywracanie
  • Dzienniki operacji
  • Bezpieczna komunikacja (SRTP i TLS)
  • Rozwiązywanie problemów 
Bezpieczeństwo:
  • Egzekwowanie zasad haseł
  • Automatyczna i statyczna obrona 
  • Lista dozwolonych adresów IP (chmura)
  • Lista zablokowanych adresów IP
  • Dozwolone adresy IP i kody krajów
  • Certyfikaty (urządzenia, oprogramowanie)
  • Ograniczenie częstotliwości połączeń wychodzących
  • Alerty bezpieczeństwa przez e-mail 
Unified Communications:
  • Klient sieciowy Linkus
  • Klient mobilny Linkus (iOS i Android)
  • Klient pulpitu Linkus (Windows i MacOS)
  • Yeastar Linkus dla rozszerzenia Google Chrome
  • Obecność
  • Niestandardowy opis obecności
  • CTI (Integracja telefonii komputerowej)
  • Kontakty firmowe i osobiste
  • Klawisz funkcyjny klienta internetowego
  • Wybierz za pomocą klawisza skrótu
  • Transkrypcja poczty głosowej
  • Konferencje audio
  • Zunifikowane przesyłanie wiadomości
  • Poczta głosowa i lista nagrań
  • Wyskakujący adres URL
  • PanelOperatora (Nieograniczona liczba użytkowników, Wysyłanie aktywnych połączeń (przekierowywanie, przekazywanie, rozłączanie, nagrywanie, parkowanie, monitorowanie), Monitoruj stan połączeń (przychodzące, wychodzące, wewnętrzne, zaparkowane, grupa dzwoniąca, kolejka), Ujednolicony status obecności) 
Najważniejsze funkcje:
  • 300 użytkowników z możliwością rozbudowy do 500
  • 60 jednoczesnych połączeń z możliwością rozbudowy do 120
  • Możliwość rozbudowy o 2 moduły D30, EX08, EX30
  • 16x portów FXS
  • 16x portów FXO/BRI
  • 6x portów GSM/3G/4G
  • AutoCLIP
  • Wsparcie BLF
  • Nagrywanie rozmów
  • Własne powiadomienia
  • DNIS
  • Muzyka na czekanie
  • Integracja z Microsoft Teams
  • Szybkie wybieranie
  • Fax to e-mail
  • Poczta głosowa
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekazywanie połączeń (nadzorowane i ślepe)
  • Połączenia oczekujące
  • Identyfikacja dzwoniącego
  • Sale konferencyjne
  • DID, DOD, DND, DISA, IVR
  • Kolejkowanie połączeń
  • Grupy rozdzwaniania
  •  CDR i podstawowe raporty
  •  Zarządzanie przez internet i Portal użytkownika
  •  Lista zablokowanych IP
  •  Panel operatora
  •  Monitorowanie statusu połączenia
  •  Protokół transportowy UDP, TCP, TLS, SRTP
  •  Kodeki głosu G711 (alaw/ulaw), G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, iLBC
  •  Kodeki wideo H263, H263P, H264, MPEG4
  •  DTMF In-band, RFC4733, RFC2833, SIP INFO
  •  2x porty Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mb/s
  •  Zasilanie AC 100-240 V 50/60 Hz 0,6 A maks
  •  Wymiary: 440 x 252 x 44 mm
  •  Montażu w szafie Rack, 1U
Najważniejsze cechy:
  • Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją
  • Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management
  • Bez względu na odległość i wybór urządzenia
  • Doskonałe funkcje telefonii obejmujące to, co niezbędne
  • Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań
  • Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń
  • Administracja panelowa, która ułatwia wszystko
  • Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników
  • Lepsza cena 
  • Wbudowany mechanizm bezpieczeństwa 
  • Zintegrowany model obejmujący więcej możliwości 
Yeastar P570
 
Bazowa/Max. liczba użytkowników
300/500
Maksymalna liczba jednoczesnych połączeń
60/120
Bazowa/Max. liczba agentów Call Center
300/500
Max. liczba portów FXS
16
Max. liczba portów FXO/BRI
16
Max. liczba portów GSM/3G/4G
6
Max. liczba portów E1/T1/J1
2
Możliwość rozbudowy D30
2
Odczyt/zapis NFC
+
Interfejsy Ethernet
2 x (10/100/1000 Mbps)
Dysk twardy
1 złącze SATA (do 2 TB)
USB
1 (do 2 TB)
Zasilacz
AC 100-240V 50/60HZ 1.5A max

Produkty Pokrewne/Powiązane

Yeastar P560 centrala telefoniczna

Yeastar P560 centrala telefoniczna

Centrala telefoniczna, System PBX Serii P

Producent: Yeastar

4 641,42 zł z VAT 3 773,51 zł netto

szt

Produkty z tej samej kategorii

Grandstream UCM6302 centrala VoIP

Grandstream UCM6302 centrala VoIP

Zunifikowane biznesowe rozwiązanie komunikacyjne

Producent: Grandstream

1 606,55 zł z VAT 1 306,14 zł netto

szt

Grandstream UCM6304 centrala VoIP

NOWOŚĆ

Grandstream UCM6304 centrala VoIP

Zunifikowane biznesowe rozwiązanie komunikacyjne

Producent: Grandstream

3 716,69 zł z VAT 3 021,70 zł netto

szt

Zapytaj o szczegóły
weryfikator