Yeastar P560 centrala telefoniczna
Yeastar P560 centrala telefoniczna, System PBX Serii P. Yeastar Seria P PBX to rozwiązanie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm. System PBX Yeastar zapewnia pełne wsparcie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje, a jednocześnie jest łatwe w obsłudze.
Technologie nieustannie rewolucjonizują sposób komunikowania się firm. Coraz więcej MŚP zdaje sobie sprawę, że w swojej strategii cyfrowej transformacji potrzebuje czegoś więcej niż tylko centrali PBX. Dążenie do pozostania konkurencyjnymi zmusza do poszukiwania systemu, który przełamie bariery dystansu oraz zapewni elastyczność i indywidualizację. Dla MŚP, które mają wyższe oczekiwania wobec systemu komunikacji oraz potrzebują profesjonalnego, niezawodnego i elastycznego systemu PBX. Brak funkcji zwiększających wydajność, słabe doświadczenie użytkownika i niemożność dostosowania się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego sprawiają, że system komunikacji jest mniej pożądany.
PBX Plus Więcej korzyści i możliwości
Yeastar stawia czoła wyzwaniom przez system PBX serii P. Produkt „PBX Plus More” pozwala firmom na nieprzerwaną komunikację przez cały czas w pełnoprawnym systemie. Oprócz samej centrali PBX zapewnia małym i średnim przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie oraz wszystko, co jest praktyczne, a jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych. Dostępna w wersji Appliance, Software i Cloud Edition, seria P zapewnia elastyczne opcje wdrażania, dzięki czemu można je zlokalizować lokalnie lub w chmurze. Równoważenie kosztów i przyszły rozwój wymaga niższych całkowitych kosztów, mniejszej liczby szkoleń i mniejszych wysiłków w zakresie zarządzania. Niezależnie od tego, czy przeprowadzasz zmianę systemu telefonicznego, czy zaczynasz od podstaw. Zasoby komunikacyjne innych firm, w tym telefony IP, CRM, narzędzia do współpracy, można również łatwo zintegrować z serią P. Tworząc spójne rozwiązanie do komunikacji i współpracy oraz przełamując granice systemów. Seria P jest zoptymalizowana dzięki odpowiedniemu zestawowi funkcji, łatwości użytkowania oraz zarządzania, elastyczności i możliwości adaptacji.
Więcej niż centrala PBX
Oprócz samej centrali Yeastar Seria P PBX zapewnia przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych:
- Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją
- Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management
- Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań
- Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników
- Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń
Klienci Linkus UC
Dzięki zestawowi aplikacji dla przeglądarek, systemów Android, iOS, Windows i Mac, klient Linkus UC umożliwia wykonywanie połączeń audio i wideo. Również pozwala na używanie telefonów i komputerów jako telefonów wewnętrznych. Pracownicy mogą pozostawać w kontakcie ze sobą i klientami, gdzie, kiedy i jak chcą:
- Jeden numer dostępny na dowolnym urządzeniu
- Zobacz status swoich współpracowników
- Czat prywatny lub grupowy z możliwością udostępniania plików
- Wszystkie funkcje rozbudowy biura
- Odtwarzaj lub transkrybuj wiadomości głosowe
- Kliknij, aby zadzwonić z dowolnej strony internetowej
- Kontakty ogólnofirmowe i osobiste
- Bezpieczny dostęp zdalny za pośrednictwem nazwy domeny dostarczonej przez Yeastar
Funkcje biznesowe:
- Wsparcie BLF
- Godziny pracy i święta
- Zablokowane i dozwolone numery
- Nagrywanie rozmów
- Równoczesne rejestracje dla telefonów IP
- Niestandardowe monity
- Charakterystyczny dzwonek
- DNIS
- Numer alarmowy
- Powiadomienia alarmowe
- Faks na e-mail
- Grupowa poczta głosowa
- Serwer LDAP
- Rozszerzenie mobilności
- Muzyka na czekanie
- Lista odtwarzania muzyki na czekanie
- Integracja Microsoft Teams
- Osobiste powitanie w poczcie głosowej
- Lista PIN
- Rozszerzenia zdalne
- Szybkie wybieranie
- Faks T.38
- Poczta głosowa
- Poczta głosowa na e-mail
- Połączenie audio WebRTC
Funkcje telefoniczne :
- AutoCLIP
- Przekazywanie połączeń
- Monitorowanie połączeń
- Parkowanie połączeń
- Odbieranie połączeń
- Routing połączeń
- Przekazywanie połączeń
- Połączenie oczekujące
- Identyfikator dzwoniącego
- Routing połączeń oparty na CID i DID
- Sale konferencyjne
- Raporty CDR i podstawowe
- Wybierz według nazwy
- Bezpośrednie wybieraniewewnętrzne
- Bezpośrednie wybieranie zewnętrzne
- DND (nie przeszkadzać)
- IVR
- Przywoływanie i domofon
- Kolejka
- Grupa kontaktowa
Administracja:
- Centralne zarządzanie Yeastar
- Automatyczne udostępnianie
- AMI (interfejs menedżera Asterisk)
- GUI oparty na sieci Web
- Pulpit nawigacyjny
- Szczegółowa rola użytkownika
- Masowy import i eksport (rozszerzenie, trunk, route, kontakty)
- Grupa rozszerzeń
- Wbudowany serwer SMTP
- Gorący tryb gotowości (urządzenie, oprogramowanie)
- Dzienniki zdarzeń
- Powiadomienia o zdarzeniach
- Dysk sieciowy
- Kopia zapasowa i przywracanie
- Dzienniki operacji
- Bezpieczna komunikacja (SRTP i TLS)
- Rozwiązywanie problemów
Bezpieczeństwo:
- Egzekwowanie zasad haseł
- Automatyczna i statyczna obrona
- Lista dozwolonych adresów IP (chmura)
- Lista zablokowanych adresów IP
- Dozwolone adresy IP i kody krajów
- Certyfikaty (urządzenia, oprogramowanie)
- Ograniczenie częstotliwości połączeń wychodzących
- Alerty bezpieczeństwa przez e-mail
Unified Communications:
- Klient sieciowy Linkus
- Klient mobilny Linkus (iOS i Android)
- Klient pulpitu Linkus (Windows i MacOS)
- Yeastar Linkus dla rozszerzenia Google Chrome
- Obecność
- Niestandardowy opis obecności
- CTI (Integracja telefonii komputerowej)
- Kontakty firmowe i osobiste
- Klawisz funkcyjny klienta internetowego
- Wybierz za pomocą klawisza skrótu
- Transkrypcja poczty głosowej
- Konferencje audio
- Zunifikowane przesyłanie wiadomości
- Poczta głosowa i lista nagrań
- Wyskakujący adres URL
- PanelOperatora (Nieograniczona liczba użytkowników, Wysyłanie aktywnych połączeń (przekierowywanie, przekazywanie, rozłączanie, nagrywanie, parkowanie, monitorowanie), Monitoruj stan połączeń (przychodzące, wychodzące, wewnętrzne, zaparkowane, grupa dzwoniąca, kolejka), Ujednolicony status obecności)
Najważniejsze funkcje:
- 100 użytkowników z możliwością rozbudowy do 200
- 30 jednoczesnych połączeń z możliwością rozbudowy do 60
- Możliwość rozbudowy o moduły D30, EX08, EX30
- 8x portów FXS
- 8x portów FXO/BRI
- 4x porty GSM/3G/4G
- AutoCLIP
- Wsparcie BLF
- Nagrywanie rozmów
- Własne powiadomienia
- DNIS
- Muzyka na czekanie
- Integracja z Microsoft Teams
- Szybkie wybieranie
- Fax to e-mail
- Poczta głosowa
- Przekazywanie połączeń
- Przekazywanie połączeń (nadzorowane i ślepe)
- Połączenia oczekujące
- Identyfikacja dzwoniącego
- Sale konferencyjne
- DID, DOD, DND, DISA, IVR
- Kolejkowanie połączeń
- Grupy rozdzwaniania
- CDR i podstawowe raporty
- Zarządzanie przez internet i Portal użytkownika
- Lista zablokowanych IP
- Panel operatora
- Monitorowanie statusu połączenia
- Protokół transportowy UDP, TCP, TLS, SRTP
- Kodeki głosu G711 (alaw/ulaw), G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, iLBC
- Kodeki wideo H263, H263P, H264, MPEG4
- DTMF In-band, RFC4733, RFC2833, SIP INFO
- 2x porty Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mb/s
- Zasilanie AC 100-240 V 50/60 Hz 0,6 A maks
- Wymiary: 440 x 252 x 44 mm
- Montażu w szafie Rack, 1U
Najważniejsze cechy:
- Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją
- Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management
- Bez względu na odległość i wybór urządzenia
- Doskonałe funkcje telefonii obejmujące to, co niezbędne
- Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań
- Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń
- Administracja panelowa, która ułatwia wszystko
- Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników
- Lepsza cena
- Wbudowany mechanizm bezpieczeństwa
- Zintegrowany model obejmujący więcej możliwości
Yeastar P560
|
|
Bazowa/Max. liczba użytkowników
|
100/200
|
Maksymalna liczba jednoczesnych połączeń
|
30/60
|
Bazowa/Max. liczba agentów Call Center
|
100/200
|
Max. liczba portów FXS
|
8
|
Max. liczba portów FXO/BRI
|
8
|
Max. liczba portów GSM/3G/4G
|
4
|
Max. liczba portów E1/T1/J1
|
1
|
Możliwość rozbudowy D30
|
1
|
Odczyt/zapis NFC
|
+
|
Interfejsy Ethernet
|
2 x (10/100/1000 Mbps)
|
Dysk twardy
|
1 złącze SATA (do 2 TB)
|
USB
|
1 (do 2 TB)
|
Zasilacz
|
AC 100-240V 50/60HZ 1.5A max
|